känn ingen sorg för mig göteborg

nu är jag hemma, hemma från göteborg.
det fina och det vackra med göteborg är alla människorna. dem är annorlunda, så glada och så mycket livsglädje.
jag känner mig hemma i göteborg.
jag gillar att se min pappa när han är i göteborg. han känner sig hemma, han känner en annan glädje och även fast han säger att det ska bli skönt varje gång vi ska åka hem till stockholm igen, så ser jag i hans ögon att det är här han vill vara.
det är här han kommer ifrån, det är här han vill bo.
  
lights will guide you home

Kommentarer
Postat av: linda

tack så mycket! (:

Postat av: sandrew

Vi vet mycket väl att vår far är gbg are i grunden. En dag är jag säker på att han flyttar tillbaka dit och från min sida, så är gbg definitivt ett framtidshem! pussåkram. vad härligt att ni fick spedenra julen där!

2009-01-01 @ 17:43:51
Postat av: jelenas

Micus jag ser att du har uppdaterat en smula på sistone! :D

2009-01-02 @ 14:44:55
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback