I'm so happy,happy!

idag är jag glad!
jag har fått reda på att jag har höjt mig från ett g+ till ett vg i engelska och det gör mig så himla lycklig!
nu känns allt plötsligt lite lättare i skolan!

för övrigt så var helgen väldigt lugn för mig.
i fredags så var jag i stan med sosso,erika,elun och bells. sosso och bella köpte vattenpipa!
sen på kvällen gick jag,sosso och bella hem till robin en stund!
i lördags så var jag och storhandlade med pappa och på kvällen var jag med några vänner hemma hos vanessa och kollade på melodifestivalen!
vilken skräll att charlotte kom så långt ner!
i söndags var det match och den förlorade vi, men jag tycker vi var duktiga iaf!

Kommentarer
Postat av: vilma

grattis! alltid kul att höja sig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback